Sunday, July 15, 2007

HANG OUT WITH KEBAWALS!!!

~FILEM DIVA~


hurmmmmm....ngantuknyaa....update blog tetap dilakukan...Sabtu lepas,aku,Seri,Dino,Eylla,Atie & membernya, Eda pergi menonton filem DIVA bersama.Quit good...lagipun filem melayu selalunya xde org yg nk pergi tengok..tapi aku antara orang yg sokong filem melayu ni...not bad what!!!Aku,Seri,Atie & Eda bertolak dari Putrajaya lebih kurang kul 12tghari...Eylla & Dino lak pergi sendiri...kami decide tgk kat Mid Valley jekk..aku pun dah lama tak datang sini...Jalan2 cari pasal skali la...hehehe...sampai2 kat sana...mak datok ko..sikit punyer ramai org...tau dah klu kat sini mmg kompem ramainya...sib baik la DIVA ni tak ramai yg tgk...masa beratur tu,seri ader gakla "pujuk2" aku suh tgk Harry Porter..masalahnya aku ni tak minat lak tgk citer omputih...tapi xpelah demi dorg ni aku ikut jek..tup2 x lama pastu,pihak panggung tu announce tiket Haary Porter,Transformers & Die Hard 4 dah SOLD OUT!!!ahaks!!sukernyeee aku...last2 tgk jugak la DIVA...senang crite...

Lepas beli tiket,kitaorg pun teruskan agenda jalan2 cari makannn...haaa..time ni mmg fenin..memula kami rancang nak makan kat Pizza,ramai lak..KFC..dah 2 hari aku telan mende ni...last2 makan kat Kenny Rogers jee...tak ramai sgt yg q...masuk restoran pun mulut2 masing2 x abis pot pet pot pet,termasukla aku skali...kekdahnya masing2 dah rinduuu gilerrr dah...aku lak terlebih rindu kat "Madu" aku...heheh...sapa lagi klu bukan dino..madu ker??!!!ahaks!!x kesah la nyah..janji bahagia...cuma yg pasti topik mesti x lari dari abg panjang ku itewww...harusssss...bila perut masing2 dah kenyang,apalagi blah la..x reti2 lagi ker...hahaha..window shopping jap..memula si atie yg nak g beli kasut,alih2 dak seri lak yg rembat dulu...camne ni??!!org lain yg nak beli tapi org lain yg dapat...lari la bajet makcik ni nak beli seluar jeans...aku lak kekononnye nak beli rantai silver tapi fulus tak mengizinkan..tggu gaji la jawabnye..abis window shopping sampai kul 4.15ptg..kami terus tuju ke GSC..kekdahnya dh lotih kaki den ni berjalan...abis satu mid valley tu tawap tau...kami pun beli la ape yg patut..beli air,si atie beli popcorn skali..tgh tggu tu borak2 jap...dekat kul 5 kitaorg pun masuk panggung...cam xde manusia jekk nak tgk crite ni...ckp ngan bebudak ni "kekdahnya cam kita jek yg tgk Diva ni...heheh"...masuk2 ader la 2 3 row yg ader manusia...kira ok la dari xde langsung...dah semua nk tgk filem omputeh kann...hurmm..masa tayangan ni,aku rasa cam kitaorg jekk yg ader perasan..siap gelak2 lagi bila part lawak AC..tapi yg len cam stones jekk..kiranya cam terpaksa tonton jelahhh...sabau jekk korg ni...aku siap feeling2 lagi time sedih...huhuhu...touching gak crite ni...abis crite,aku rasa cam berat nk jalan..mau taknya dari masuk panggung aku dah terasa cam nk 'melepaskan sesuatu'...yg bbdk ni x abis2 gelakkan aku..gelaklaaa puas2...suker la korg...klu aku xde x ceria tau...heheh(masuk bakul angkut sendiri...hikhikhik)
Abis lepaskan hajat,kitaorg decide balik terus...dlm kete punyelah puas dok gelak2...heheh..saja jee...aku mmg suker ceriakan suasana...lotih layan bbdk ni...mulut aku pun dh kejang kekdahnya..dlm pada tu kami tukar plan,ingat nak pi makan dulu,baru balik...tapi eylla lak kata xleh join coz ade hal sket..so hantar eylla balik,pastu kami teruskan perjalanan ke Restoran mamak kegemaran aku ngan seri..makan2 sambil borak2...abis makan atie hantar aku ngan seri balik rumah kitaorg yg dh tak jauh..pastu baru antar si dino kat cheras...jauhhh tuuu...papai semuaaaaaa
waaahhhhhhh happeningnyeeeeee mlm itu...mmg best la jumpa korg ni....hopefully pas ni kita hang out lagi ok!!!harusssss buat gathering tetiap minggu camni....huh...boleh dapat award FC paling banyak wat gathering ni...ahaks!!!oklahhh guyz rasa ni je kot aku punye crite..tapi pic xdelah...kekdahnya kitaorg terlampau hyper sgt...maleh nk snap2 ni...oklah aku nk off sini dulu...sambung story lain lak ok...adiossssss...

~dino aku curi sat gambo ni ek..heheh~


0 comments: