Sunday, July 1, 2007

FUTSAL & SURPRISE BIRTHDAY SHAWAL

Shawal ngan tshirt Shawal FC


Team Futsal Shawal FC



~Birthday Cake By Seri~


Yuhuu!!!!!!!!!lamanya tak update blog ni...ermmm start dari mane ekk...k Sabtu lepas bertempat di Rio D'Futsal @ USJ 8,Subang Jaya telah berlangsung pertandingan futsal anjuran Astro@15... Buat pertama kalinya aku bersua muka dengan bbdk kebawals...memang happening giler la dorg ni.....tak sangka walau baru 1st time bertemu muka,tapi mcm dah bertahun kenal gamaknya...hehehe...hyper2 sungguh bebudak ni ekk...


~Hasil kerja ku...hehehe~

~malu2 kucing...hikhikhik~

~with his family~



~with Kebawalians~



sebelum tu biar aku start dulu dari hari jumaat k...kekdahnya hari tu aku dh janji ngan seri nk buat kek sesama...so terpaksalah aku tido rumah dia...sebelum tu aku ingat nk amik la gambar yg aku suh seri cuci untuk Shawal...alih2 kedai tu tutup pulak....gerammm jekkk...sib baik gambar print ader...bagi jelah ape yg ade depan mata...sebenarnya takut gak nk tido umah org ni...almaklumlah aku ni takleh nk tinggalkan katil aku kekdahnya...hehehe....tapi kerana dh janji ngan bbdk kebawals yg lain...kene gakla tunaikan janji....malam tu mmg havoc la...klu nk ikutkan cuma aku ngan dak seri ni jek...tapi meriahnya mcm nk sambut hari raya lak...buat kek je pun...klu ade ketupat ke,rendang ker..ampun la jugak...heheh..kekdahnya aku ngan seri mmg takleh jumpa...hujan ribut pun still mantain ke'havoc'an kitaorg..hikhikhik.....sambil buat kek kitaorg borak2 kat dapur...dh mcm itik serati mulut tu tak berenti bercakap...gitulah gamaknya...dlm kul 12 lebih kek pun siap...wahhh kembang dak seri ni bila kek dia menjadi...aku pun tak sabar nk rasa....lepas bakar kek,aku pulak sambung sesi menempek gambar si oppa untuk scrap book aku...heheh...kerana oppa sanggup aku tak tido mlm....cian kat dak seri la pasal kene tggu aku menempek mende alah tu....jenuh nak siapkan...akhirnya lebih kurang kul 3pagi barulah siap...pastu apalagi bantai tido la...sempat lagi borak2 pasal kebawal...dah nama pun xcitedkan...heheh....


~Kenangan dari Kebawals~

~Hadiah utk Shawal~

Esok paginya,seri awal2 dah bangun...nk siapkan topping kek yg tak dibuek lagi...aku masa ni masih dibuai mimpi lagi....liat gak laa nk bangun...jenuh tau...sampai seri cakap"hanee bangun!!!Shawal dah tunggu tu"....huhu...zuppp...masa ni terus bangun...mana taknye dgr nama Shawal jekk terus tak ngantuk....apa ntah dak Shawal ni jampi agaknya...susah tul nak lupakan dia...hahaha....statement....tak tahan....bangun2 jekk aku tgk kek dah siap di'topping'kan...santekkk dak seri ni buat...mmg sesuai jadi calon menantu...hehehe....tgk2 jam,alamak!!dah kul 7.30pg...bergegas masa ni aku ngan lin mandi...dh janji nk amik awan a.k.a. mai kat erl station...sian budak tu tunggu lama gara2 aku la...hehehe...sorry Mai,akak tak sengaja...lepas bersiap kami bergerak ke erl utk pick mai sementara tu atie & eylla dah tunggu kami kat sana....kami bergerak dalam kul 8 lebih...naik kejang gak la kaki aku dok pegang mangkuk kek tu...kekdahnya dah xde kotak nak isi kek tu...hahaha...



~Angels Shawal~

~with Dino bersudut...hehehe~

~sempat lagi cakap kat telefon tu...~

Akhirnya kami sampai ke destinasi dituju....x jauh pun sbnrnya tempat futsal tu....cari2 parking n siap2 dgn segala barang2 yg perlu utk surprise Birthday Boy nnt...pening lak mana nk parking kek ni sementara nk tunggu waktu surprise...sib baik ader kaunter yg letak fridge kat situ...so kitaorg minta permission utk tumpang sat kek tu...abg tu wat lawak pulok...ader ke dia kata nak potong dulu kek tu bagi rasa camne...hishhh mana leh...tu utk oppa Shawal ku tau....org len takleh rasa dulu...heheh....ampun bangg...mak aihh!!!ramai rupenye bdk2 kebawal yg dh sampai dulu...igt kami paling awal...ader lagi awal rupenye...hehehe.......mmg best time ni semua berkenal2an lebih2 lagi yg tak penah jumpa.....I'm proud of you guyzz.....walau aku baru 1st time jumpa dorg ni......tapi dorg ni mmg kepala giler2 gakla....rasa cam dh bertahun kenal.......happening!!!tu jek yg boleh aku gambarkan.....masa futsal ni,Kebawal FC ader la bukak booth utk jualan merchandise Shawal tapi yg menariknya makanan lagi laku pulak dari merchandise tu....heheh...x kesah la kan...


Tiba waktu tournament jek semua pompom gurl dah siap sedia....yeahhh!!!!bukan main bersorak lagi bdk2 kebawal ni......sampai nk terkeluar anak tekak...paling kuat jerit si Fan la...dia jerit jekk abis satu padang tu toleh kat kami....hehehe...sorry ekkk,kami mmg hyper sket....hyper kerr???yg penting walau tak juara tapi Shawal FC sampai jugak ke semifinal...bangga gak aku tgk dorg ni main....klu aku gaknya mau dgn aku2 skali masuk dlm lubang gol tu...hikhikhik...abis main kami dah siap nak buat surprise utk oppa....masa ni kelam kabut coz kad giant yg nk bagi kat oppa tak siap sign lagi...abis kad tu dibawa larikkk ke sana ke mari...Shawal pun fenin kekdahnya tgk bbdk ni...hehhe...sorry Shawal kami mmg begini...time ni kami tgh dok tunggu kek kekdahnya...mana la dak seri ngan misz pg gaknya...sampai tersalah pintu bdk 2 org ni...siap terlajak tu...heheh...sib baik oppa x nmpk....tapi masa seri bawa masuk kek tu,oppa cam dh boleh agak dah...masa bdk2 ni panggil dia masuk tu...dia dah sengih2 jek...heheh...kantoii!!!!!!!aper lagi seranggggggggg diaaaaaa.........ciannn oppa ku time ni.....dia kene ambush gamaknya....sekali sekala...Happy Besday to You!!!tiup jgn tak tiup lilin tu...makan time...semua dah kelaparan gamaknya...apelagi balun la aper yg ade....byk tul food yg ditaja oleh kebawalians hari tu...Dino siap buat bihun goreng lagi....tettttttttttt....mimpi aper dino...makcik Aishah siap beli makanan kat giant....terima kasih la makcik,susah2 ajer....lain kali takyah susah2 tau...apapun hanee nk ucapkan thanx bbyk kat semua penaja makanan ekkk...

pas makan kami dok sembang2...waktu paling bestla...tapi tak sangka masa ni aku agak "hyper" la jugak...ramai terkejut...mana taknya...dalam porem aku takla layan sgt,tapi bila jumpa live bukan main lagi...Dino siap gelar aku "byk mulut" lagi...si Fan lak sampai tak larat nk layan aku...hahaha..baru korg tau camne aku kann...mmg terlebih hyper klu jumpa org...cuma peliknyaa klu jumpa Oppa jek lidahku kelu....hehehe...malu laaaa...tapi ader skali tu aku tgh dok sedappp layan bbdk ni,tetiba shawal dtg sebelah wawa mintak gambar tag dia...lepas dia pick satu pic tu,dia dok sengih2 sambil cakap yg gambar dia comeiii...dialognye camni tau;

Shawal : Ya Allah comelnyeeee...

Aku : Perasannyaaa...(dalam nada kuat masa ni...)

Shawal : Terperanjat sambil buat muka comeiii dia tu..(mmg comeiii pun..hehehe)

Wawa interrupt sket masa ni

Wawa : aiiikkk marahhh nampak??!!!hehehe

Aku : yelahh perasannn tulll....

Shawal : hehehe...betulla comeiii...(tak puas ati la tuu)

Shawal...Shawal...mcm2 tau hang ni...layannn jelahhh....lepas borak2 tiba waktu utk snap2 lak...paham2 jelahh..bbdk kebawal klu bab2 ni mmg laju jekk,termasukla aku..hehehe...berebut2 semuanya nk snap pic ngan Shawal...sebenarnya dari awal pagi lagi camtu,cuma waktu ni dh abis tensen kann...Shawal pun dh pening kepala layan kitaorg..hehe..sabar jelah Shawal...Terimalah kami seadanya ekk...lepas abis snap2 tu,Shawal ckp dia nk mandi jap,bau dah macam hamster katanya...heheh..hamster pun tetap dikejar tau Shawal...kemas2 time,x reti2 lak..hahah...abis Shawal mandi kitaorg pun snap2 lagik skali pastu salam2 sebab Shawal pun nk balik dulu coz ader Fulus Mania dan bbdk kebawals pun masing2 dah nk berangkat pulang ke sangkar masing2...masa ni baru terasa penat satu badan...dh la tak makan sgt tghari tu,mau tak masuk angin perut aku ni....hehhe..si seri pun agaknya dh terasa sama cam aku gak...apelagi kami pun meneruskan perjalanan konvoi ngan atie & eylla dan kami bertiga ngan dak awan...lambai semuaaa....jumpa lagi lain kali....hari tu mmg meninggalkan Kenangan Yang Terindah buat aku n semua Kebawals....tali persaudaraan tu dapat aku rasakan walau baru pertama kali berjumpa...U Great Guyzz....Teruskan persahabatan kita ok.....

Pada Shawal,Pak Lan,Makcik Aisyah,Daffi,Umi,Ayouk terima kasih kami ucapkan kerana tak jemu2 memberi layanan terbaik pada kami...Takkan kami lupakan segala memori kita bersama....pada Kebawals semua,semoga kita berjumpa lagi....bye2.....adiosssssssss








2 comments:

Ezie Ezian Blog said...

Hanee keadahnya aku mimpi Oppa suh aku goreng bihun utk dia..sbb itulah aku bwk bihun ari tu haha...

Biasalah Oppa ni suka manja2 tau nk suh wt itu laa wt ini laa...alah nyah mlm ni Oppa balik umah ko ya..cz giliran ko nyah..hehehee

Seri a.k.a Lynn said...

hanee... mak aii... ko ni kan kalau update blog x penah nye pendek... hehehe... macam LRT la.. panjang giler la.. but it was fun and interesting ma... teringat balik memori 2 minggu lepas. Ni yang wat aku rindu serindu-rindunya ni... huhuhuhu....

anyway hanee.. thanks for everything ya... and thanks coz layan 'budak gile' ni :P

sabtu ni kita dating ek.. tengok DIVA.. rindu lak kat adik aku yang lagi satu tu :D