Thursday, January 1, 2009

RIA@Promo Album Raya di Selayang Mall























Haaaa ni laa keje gilew penah aku buat...lagi beberapa hari nk sambut raya, aku n geng Rianz leh lg menapak ke Selayang Mall psl nk trek si Adek n Abang ni Promo Album Raya dowg kat sana...sib baik laa sempat lg coz esoknya baru aku blk ke kmpg...ptg tu aku g dulu ke Rawang coz kak dash dh janji nk saing skali...kat Rawang kami singgah sat ke the store psl nk cari kad raya buat adek n abg..abis cari kad, kami trus terjah ke Selayang Mall...smpi sana dh agak lewat..kene lak cari tmpt nk berbuka..perghh owg ramai gileww...nk x nak tggu laa owg beredar...sblm tu dh nmpk adek n abg kat restoran berhampiran tgh santap hidangan berbuka...sementara tu jumpa skali kak nurul strike n family...show dh nk bermula bila kami baru jew start makan...dah x tentu arah time ni...makan pon jadi kelam kabut...macam biasa amik port depan jelah kann...tgh dok tggu2 tu,trnmpk lak si kak liza mnaa n landaniel...rupanya depa pon pg gak..yelahh lan pon blk kmpg lmbt lg..kak liza lak xblk raya coz trpaksa bertugas ke oversea...ciann kakakku ni..
Show kali ni xdela ramai sgt mmdgkan ramai yg dh blk kmpg...tp ttp meriah...berpusu2 owg nk salam ngan Riz,Nadia,Toi n Stacy...malam tu adek dan abang menyampaikn lagu raya dowg yg baru...siap promote lg album raya...yg paling best bila part last skali tu...bukan mainn dak 2 owg ni buat stok royan...tp ai likeeee!!!!!!!!!
Abis show..tggu lak dak Nurul(astro) psl dia kata nk blk saing...smpt laa salam2 ngan adek n abg kat belakang stage masa dowg nk blk...suker tgk gelagat depa ni...ceria jeww...abis show,aku bg cdgn lepak2 sat kat mana2 kedai makan...biasalah post party kann..cuma kali ni xramai laa...
Post party ni mmg gempak walau xramai...mau xnya...dari food court Bangsar bawa ke Mcd Bangsar smpi laa ke Nasi Kandar Pelita Bangsar....dari kul 11mlm smpi ke 5 pagi kami dok pot pet pot pet gelak2 n makan kat tmpt2 tu...huh mmg keje gilew...last2 sahur kat nasi kandar...si lan dh mengidam sangat gamaknya...masa ni la jugak trnmpk adek ku yg sowg lg(ramai tul adek aku kann...hehe)Ika AF6...igt lagi dak ni kat aku walaupon baru skali jumpa...salam2 borak2 sat pastu kami decide nk blk...sib baik ade kak liza...so aku pon menumpang tdo kat umah dia...esok tnghari kak liza antar aku blk skali sbb dia pon kene jumpa kakak dia...tulahh keje gilew aku masa posa...huh penat mmg penat tp seronok sgt coz dpt tgk adek n abg perform...tp aku rasa keje gile aku ni xkan abisss slagi ade geng2 meroyan ni...hahaha....ai loikeeeeeeee!!!!!



Pic's credit to kak Dash & Azlandaniel

0 comments: