Friday, December 12, 2008

Me & Nadia At First Sight....

Me & Nadia







Oklah...kerana terlalu lama sangat2 aku tgglkan blog ku ini..now aku nk update semua crite yg berlaku..sket2 akan aku update disini...bermula dari crite aku bertemu dgn "adek" kesayanganku...Nadia...


Gathering Nadia With NadiaFC...


Pada bulan Jun yang lalu(x igt tarikhnya)aku n d geng menjoinkan diri utk berkumpul di gerai mama di Setiawangsa bersama geng2 NadiaFC...tujuannya untuk menghavockan lg sesi fotoshoot n interview Nadia bersama majalah HAI...thanx kak emma yg turut serta malam tu...Aku dtg dgn kak julia n her daughter,kak su n kak intan from ipoh...jauhh akak aku ni dtg...memula calling2 dulu dgn akak manih...fuhhh lama tu tggu kakak sowg ni..dia dtg dari JB..ade urusan katanya...dh smpi sana kami pelak2 dulu coz adek pon lom ade lg...xlama pastu kak dash lak dtg membawa auntynya yg sporting kak ryansyah n nana...borak2 sat pastu order makan....


Then,dlm kami borak2,gelak tu xlama pastu adek Nadia muncul bersama adiknya,Ena...wahhh ranggi minahnya...dari jauh dh leh nmpk wambut kembangnya...wakakka...sabo ek dikk...sampai2 adek salam2 dulu dgn kami...then sesi makan bermula sambil adek fotoshoot dgn jurufoto HAI...adela sesi gmbr ramai2 utk tatapan pembaca HAI...terglamer sekali aku...wakaka...


Dlm pada tu terpk jap aku...alang2 dh jumpa ni,baik snap gambo byk2 kann..bukan senang nk jumpa minahh ni..takut lakk dia bz...aku pon ajak laa kak dash snap2 pic ngan adek...bukan takat adek,Ena pon glamer skali...hehhe...tq ekk Ena...layannn jew kerenah kakak2 ni...dh dpt snap berdua,tetiba kaka manih ajak geng2 RIA gmbr ramai2 dgn adek...kira nk bg jeless sapa yg xpg laaa..wahhhh ayattt xtahannnn...lps tu biasa laa sambung borak pastu snap lg...itu jelahh keje kitaowg...


Dalam kul 10 mlm camtu,aku n geng minta diri coz kak su ade meeting with Riz FC...sblm tu sempat minta adek tingglkan note buat RIANZ yg xdpt dtg...kak dash lak bz dok rakam ucapan adek...gelakkk jew aku time ni...lucu tgk adekk...salam2 kiss2 pipi then kami trus minta diri...byeeeeeeeeeeeee adekkkkkkkkkkk....tq sooooo muchhhhhhhhh kerana jemput kami utk havockannnn gerai mama....opps terlupa lak...tq kerana menjamah kami dgn hidangan "Popia" istimewa tu...dpt juga merasa akhirnya....thanx to mama,papa n ena...so happy dpt geder2 walaupon xbyk kita borak...also thanx to NadiaFC yg sudi terima kehadiran kami...happening sgt....hopefully berjumpa lg kita ekk...chowwwwwwwwwwwwww









Foto2 sekitar majlis berlangsung...wahhh formal gtuuu...hehehe
thanx to kak kak dash,kak julia n RIAnz yg snap gmbr ni...

0 comments: