Sunday, August 5, 2007

ORANG BARU...

~Nur Alia Nabila Binti Azmi Zahrin~


~comelnyeee.....~

Alhamdulillah...pada 25 Julai 2007 yg lepas,kakak iparku Aidayuwati Abdullah selamat melahirkan seorg anak perempuan yg sangat comel...Nur Alia Nabila Binti Azmi Zahrin...itulah nama yg diberikan oleh abangku...nama pun secomel baby nyee....seronok tak terhingga...dah lama parents aku menunggu kedatangan cucu sulungnya...semua happy termasuklah aku...sebenarnya dah agak lama aku tunggu kelahiran anak buah aku ni...kekdahnya cam aku yg nk bersalin tau...hehehe....kiranya sifat keibuan tu mmg dh ade sikit la dalam diri aku...suke lak tgk baby...gerammmm sgt...skrg ni mak aku la org paling sibuk kat kampung tu...yelah dia yg jaga menantu & cucu dia skrg...dgn aku pon mak aku tak heran dahh....huhuhu...apa nak buat....dah nasib badan....dah turun tahta aku skrg....takpelah jap lagi bila cucu dia balik umah semula dia rindu la kat aku tu...masa tulah baru tanya kabo aku...heheh....apapun aku nak ucapkan Tahniah!!!kepada abang Jemi & Kak Aida...pas ni kucing kene letak luar rumah lak yekk....kene jaga baby skrg...hehehe...

0 comments: