Tuesday, August 14, 2007

KURNIAAN TUHAN...

Alhamdulillah.....syukur rasanya kerana masih diberi nafas olehNya untuk menikmati kehidupan hingga hari ini...Saat ini aku rasakan sungguh bertuah...tahu kenapa?kerana aku dipertemukan dengan insan2 yang amat memahami jiwa dan naluriku...sama2 gembira sama2 berduka...setiap saat yang berlalu aku ingin bersama insan2 ini...walau baru bersua muka,tapi ikatan yg terjalin membuatkan aku sedar...masih ade insan yg menyayangi aku...walau bukan darah daging sendiri...tapi aku amat menyayangi mereka....

Guyzzz...thanx for being a such wonderful frenzz...U all are very important to me...jangan sia2kan ikatan yg terjalin...terima kasih kerana menerima kehadiran hanee dlm hidup kalian..terima kasih kerana menjadi sebahagian dari hidup hanee...Hanee akan sentiasa simpan memori indah kita bersama...pertemuan kita telah ditentukan olehNya...terima kasih Tuhan kerana memberi peluang kepada kami untuk mengenali hati budi masing2...Terima kasih sekali lagi pada semua....

TO SHAWAL...dengan izinNya,kau telah mempertemukan kami semua...terima kasih atas segalanya...tak tahu macamana lagi nak diluahkan...kami sayang SHAWAL sampai bila2...kami tak mengharapkan Shawal berubah...jadilah seperti hari ini...kami mahukan yang terbaik untuk Shawal...lakukan yang terbaik untuk diri sendiri,keluarga dan semua insan yang menyayangi Shawal...doa kami sentiasa mengiringi perjalanan hidup Shawal sekeluarga...

To ALL SHAWAL FC / KEBAWAL FC...Hanee sayang sangat2 ngan korang....sampai bila2....You're My Everything...semoga Tuhan memberi kebahagian dan kesejahteraan pada kita semua...Amin...

*so sorry klu ape yg hanee luahkan membuatkan korg semua sedih...tapi inilah realitinya...Hanee terlalu rinduu saat2 kita bersama....

1 comments:

Ezie Ezian Blog said...

Sememangnya sebab kebawal laa kita berjumpa..happy bersama sedih bersama,namun kdg2 kita lupa dlm kita bermesra sebenarnya kita semakin jauh....

Miss u lalink...