Sunday, June 24, 2007

PENTAS IKON MALAYSIA - FADAM ROXX!!!

PENTAS IKON MALAYSIA...


With Adik Tersayang..Farah...Calon Ikon!!!


Hurmmm...baru ari ni dapat buka blog..k la straight to d point jek...Jumaat lepas berlangsungnya Pentas Ikon Malaysia kategori solo yang diadakan di PICC Putrajaya...sib baik dekat dgn umah aku klu jauh mau tak sampai2 gak aku...almaklumlah driver ku seorg tu bukan leh lepas jauh..hehehe sori ye lin...ngata hang kejap..hehehe...ok mula crite aku dan lin bertolak dari umah lebih kurang kul 7.30mlm...penat gilerr aku baru balik opis terus bersiap nk g PICC...tapi mengenangkan dh lama tak jumpa ngan bebudak FADAM ni...ku harungi jua....ehehhe.....geng2 Fadam yg join mlm tu kak nor,dekwan,kak reyna,kak fiza,amy,mas,ibu dan anak2,kak liza & lin merangkap driver aku........guyzzz I miss u all very2 much....kitaorg janji nk tunggu kat depan mahkamah...tp dekat 15 minit gak la tggu bbdk ni x sampai2...yg aku ni siap dh berdiri kat luar jadi traffic light jap,kot2 la depa ni nampak aku kan...nmpk ker???hehehe...aku ngan lin siap dh cam itik serati tak berenti cakap dlm kete sambil tggu depa ni....ntah ape2 tah topik kitaorg borakkan...akhirnya dekwan call kata amik dorg kat pasar mlm tak jauh dari situ...laaa korg ni ikut jalan mana ni???!!!fenin kepala akak dibuatnya....sib baik x jauh pasar tu...klu tak kitaorg jekk buat konsert kat pasar tu...hahaha...

Then pastu kitaorg teruskan perjalanan ke PICC...sampai sana ramai gak org yg tggu nk masuk dewan...jumpa pulak ngan Ejarn...jejaka encem dari Sabah tu laaa....miss u la ejarn...lama tul x jumpa ko...dh mula melalut ni...k sambung balik...aku sebenarnye dtg sini pun coz nk tgk persembahan adik2 kesayangan aku ni...klu x kerana Farah & Adam,rasanya tak jejak PICC ni...persembahan pertama dimulakan oleh Adam....perfect...tarian dan nyanyian Adam mlm tu memang best la...Adam nyanyi lagu baru dia "Hi"....ade improvement...ni yg aku tggu2 kan...Farah...mlm tu minah ni nyanyi lagu baru dia...aku suker lagu ni dari 1st time aku dgr masa zoom in.."Aku Bernama Cinta"....btl2 menghayati perasaan minah ni nyanyi...I like...suara dia pun mmg power boleh saingi Jaclyn minah ni....Cayalaahh Dikkkk...Akak bangga ngan Farah...pas abis semua performance...kitaorg pun ape lagi...sesi beramah mesra & snap2 gambar laaa...ibuuuuuuuuu rinduuunyeeeee kat ibu (tetiba teringat kat mak aku..huhuhu) masa ni la bbdk ni hyper terlebih...abis semua banner klu boleh nk bawa balik...ish2...ngalahkan budak kecik tau....tapi biasalah nama pun FADAM FANATIC kan...klu tak hyper bukan bdk Fadam namanya...hehehe...abis snap2...kitaorg pun mulakan perjalanan balik...laa igtkan bbdk ni nk balik dah..rupanye sesi snap2 gambar kat jambatan lak...tp memandangkan hujan kitaorg sempat snap kat luar PICC jek...kira ok la dari xde langsung...sian bbdk ni...jarang masuk putrajaya..terpaksala aku ngan lin jadi tourist guard memalam buta ni...huhuhu....pas snap2, teman kak nor sat isi minyak pastu ape lagi...makan time..lapaaaarrr gilerrr ni....kitaorg makan kat kedai mamak favourite aku ngan lin...aku order roti canai 2 keping skali...ya ampun...tak penah aku order sampai camtu skali....masa tgh mkn n borak2 tu aku ternampak la kelibat jaclyn victor tp memandangkan aku x minat dia...buat dekk jelah...ingatkan dia jekk kat situ...rupa2nya...dak Farah bersama Family n fanz dia pun ade gak kat ujung restoran...kitaorg pun ape lagi tak melepaskan peluang la...salam2 ngan uncle,anty n Farah...yg aku tak sangka tu, aunty Farizah boleh ingat kat aku lagi...siap ckp dia dh lama tak jumpa aku...hikhikhik...glamer jap aku...ade gak org igt rupenye...sorry la aunty...byk xtvt lately...thanx bbyk coz ingat kat hanee lg...pastu sesi snap2 balik...biasa la kannn....pas abis snap salam2 jap coz kami pun dh nk pulang ke sangkar masing2...Thanx to uncle,aunty,Farah n FFC krn sudi layan kitaorg jap...Farah maintain kan badan tu k...dh kurus sgt akak tgk...cam tak cukup makan kekdahnya...hehehe....tp ttp maintain cantik tau....masa balik tiba...Fadam Fanatic yg len pun berangkat balik coz dorg dari KL...jauhhhh tuuuu...neway thanxx to all Fadam Fanatic....akhirnya setelah sekian lama kita berjumpa jugak...sorry coz i'm very2 bz skrg...harap pasni dpt jumpa lg k...oklah sebelum aku terus melalut...aku chow dulu...adiosss.....


Geng2 Fadam Fanatic With Farah Breep2...

Hanee & Lin a.k.a. Nenek


posing maut ngan kete Uncle...sorry uncle...

0 comments: